User Experience.

Alles wat een merk doet

De User Experience wordt bepaald door alles wat een merk laat zien, horen, voelen, ruiken en proeven. Alles wat een merk doet dus. Bij een overtuigend merk sluiten alle uitingen daarom aan op de branding en strategie. De User Experience sturen luistert vrij nauw; Kleine aanpassingen kunnen al een groot verschil in resultaat betekenen. Gelukkig is hier de afgelopen decennia veel onderzoek naar gedaan. Deze inzichten helpen ons bij het creƫren van een overtuigende User Experience voor onze klanten.

Experimenteren, onderzoeken en analyseren

De praktijk is soms anders dan de theorie. En wat vandaag werkt, kan morgen achterhaald zijn. Goede marketing is daarom niet statisch. Het beweegt mee met nieuwe inzichten en blijft zichzelf verbeteren. Daarom testen, experimenteren, onderzoeken en analyseren we de User Experience van onze klanten constant. Zo gaan we na hoe iemand een merk beleeft en daar op reageert. Waar nodig passen we zaken aan of sturen we bij. Zo blijven de merken van onze klanten overtuigen.

Eye tracking onderzoek

Waar kijkt iemand naar bij de uitingen van een merk? Wat ziet diegene wel of niet? Verwacht hij andere informatie aan te treffen of kijkt hij juist vaak terug? Begrijpt hij de informatie die hij ziet? Deze gegevens zeggen veel over hoe iemand een merk beleeft. Daarom hebben wij onze eigen eye tracking apparatuur op kantoor staan. Waar nodig, gebruiken we eye tracking om beter te begrijpen hoe een merk wordt ervaren. Als los onderzoek of als onderdeel van een breder User Experience onderzoek. Want eye tracking levert vaak waardevolle inzichten op. Inzichten die merken laten overtuigen.